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374                PATOIS BRESSAN ET BUGISTE.

           BRESSAN.                              BUGISTE.
   Quin l'eut bin assui, la fa-         Quind tuis su liards furont
mena se bcte din lou pays que        moda, quia la famena que se
l'ère, quia prequa i crevagnôve      bete dinsl'indrà, etlû magovert
de fan.                              dispensiô querâve la fam.
    Lou quia que reraoude et se         I rcmôde et intr' ou srevice
betc u srevice , vé n'houraou        de yc n'hommo que li fa garda
que l'y baille à gardo leux ca-      là cayons.
yons.
    Ab ! quin y fut quie, l'ave se      Mais quie l'ave se fan que
fan que l'are bin minzia lou bra-    l'are bin voliou s'èrgala avoué
yons de se eayes, mais gnion ne      léi'ô dra dins yô seillard, mais
î'i in baillôve.                     gnion né l'y baillâvc.
    Tout per on cô, i se desse :         Quia prequa i se desse on
Ah ! var mon pore, in a t'i de       zor : Ah ! que ny a var 1110 pcï-
vole qu'avalont de pan , et ma       ré, de valets que mezzont me
que n'in ai point !                  dé pan que me !
    Me n'arma, faut allô vc mon          Guiou ! mû pcïrc m'in bara
porc li demindô predon! etc...       prû ; faut lô l'y demanda, in l'y
                                     diant: Predonâmé, s è v ô p l a i t ;
                                     y mè reprindà, graïou !...



   Echantillon d'un Noël ancien       et    bressan ; c'est presque
                          du     bas-bugiste.


                               Air connu.

                Lou guiablou senti la fêta;
                I s'approussit per u va.
                II alli possô la téta
                Per on golet de para.
                San José de sa varlopa
                L'y foutit n'a bardoillia,
                Que Fin ave, la saropa,
                Lou groin tout écramailla !


   Ceci est un type parfait de langage populaire, simple,
 mais énergique et plein d'aménité spirituelle.
   Je résiste au désir de tracer encore quelques spécimens de