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160                ÉTUDE SUR LE PATOIS LYONNAIS.
          Renonçant à l'amour de ma Monda maitrcssa,
          Je revcgnïns à te cerna lez autre vaï ?



          Bien que par la biautè al importe la pici,
          Que te seia ligi et borrà de malici,
          Je volo vivre avoï te, avoï te je morraï.


  Après l'amour, la pie des festins, les ris, les jeux,
nunc est bibendum, io Bacche!

        0 NATA MECUM COiNSULE MANLIO ! (1)
        0 te qu'esse vcnua in ç\; œondo quand me,
        Dou tian de Manlios, ô bottilli, ma mia,
        Remedo soverain par la melancolia,
        Qu'o seie tsisto o gai, rinne pot, corna le,
        No procuré lo soïn (2) o ramimo la via.
        Te rinds richo lo pouro, et celu que te bel,
        De ta rogi liqueur irdumine son bec (3),
        Ne craint ni los tyrans que font tremblé la tena,
        Ni lo besoin que fa ous malherous la guerra.
        Al est riche, al a tôt ; tôt iço gli sot rit :
        Ou rustro, à l'ennocint (4) te bôillc de l'esprit,
        Obliant de liardô, si a voliet te craïre,
        Te garaitriôs l'avôro avido de te baïre.
        Ta sèva no rind bons, aducit lo miehant,
        Fa d'un loup in agneau, ïn humblo dou puissant.
        Si, de vaï, te te plais ou miaï de lez alorme,
        A ta douci chaleur la biautô rind lez orme ;
        Lo pourou devient fort et brove lo daugi ;
        T'inspire la gaïtô, la joie à l'affligi.
        Diont-aï pô qu'autrevaï lo grand Caton lu-mémo


  (1)   Hor. Od. 2 1 , III.
  (2)   Soin, somnus, sommeil.
  (3)   Prononcez bet, le pourtour des lèvres, la figure.
  (4)   Ennocint, non nocens, un insensé, inconscient du mal.