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   IV. S. Joanncs Benedictus pustor et pontifex Avenione, an
ctiam Lugduni ? Lucuhralio ex qua dijudicari potest an
S. Joannes Benedictus, longa Lugduni commemoratione et pon-
tis inibi, super Rhodanum, impositione, continenieque adjuncti
Xenodochii structura , ut Paradinus (1) et eum exscrïbens
Quercetanus (2), voluerunt, inter Sanctos Lugdunenses recenseri
merito possit ; Avignon, J. Bramereau, 1643, in-8°. Et au tome
vin, page 135 , on lit à la tête de cette dissertation : Antemu-
rale adversus arietes fortium mgeniorum, quatientes hisloriœ
sancti Benedicti veritatem.
   V. S. Joannes fdius Zebedœi, Evangelista, Lugdunensis
Christianitalis octavus, per S. Polycarpum avum , et S. Pothi-
num Patrem. Ce traité avait été imprimé sous cet autre titre ,
S. Joannes fdius Zebedœi, Evangelista, Theophilus, Amoris,
et ornatus reliqui Theophili delibati; Paris, 1661, in-12. Ray-
naud appelle saint Jean Théophile par excellence.
   VI. Maria immaculate concepta primos in Gallia honores
Lugduni consecuta, dictio sacra. Imprimé sous cet autre titre:
Pietas Lugdunensis erga B. V. immaculate conceptam ; Lyon,
Guill. Barbier^ 1657, in-4°.
   VII. S. Georgius Cappadox Megalomartyr , personalis et
Symbolicus inter Lugdunensium indigetes primarius ; Lyon ,
Guill. Barbier, 1661, in-4 o .Raynami suppose que saint George
de Capadoce a demeuré à Lyon , où il avait autrefois une
église ; il prétend que les images de ce saint, qui le repré-
sentent à cheval, ne sont que des symboles et des emblèmes
de ses vertus ; il ajoute que cette figure équestre le montre
comme évoque, combattant les vices et les erreurs.
   VIII. Symbola Antoniana. Commenlatio de magno sancto
Antonio Lugdunensium prœside ; cdilio post Romanam tertia,
 emaculata et aucla. Les deux éditions précédentes sont celles
de Rome, 1648, in-8° : et celle de Gand, 1658, in-4°. L'au-

  (1) Hist. I I , 45.
  (2) .De Antiquil. civil, e,t urb. Galliœ, IV , 9.